Senin, 28 Desember 2009

Kehebatan PropolisGold tercatat dalam Al-Quran

Terjemahan Ayat 68 dan 69 Surah Al-Nahl.

68: Dan Tuhan mu memberi ilham kepada lebah: Hendaklah kamu membuat sarang mu di gunung-ganang dan dan dipokok-pokok kayu dan juga dibangunan-bangunan yang didirikan oleh manusia

69: Kemudian makanlah dari segala jenis bunga-bungaan dan buah-buahan (yang engkau sukai), serta turutlah jalan-jalan peraturan Tuhan mu yang diilham dan dimudahkannya kepadamu.

Dengan itu akan keluarlah dari dalam badannya minuman yang berlainan warnanya, yang mengandungi penawar bagi manusia (dari berbagai-bagai penyakit). Sesungguhnya yang demikian itu ada tanda (yang membuktikan kemurahan Allah) bagi orang-orang yang mahu berfikir

Dengan itu jelaslah akan salah faham kita terhadap terjemahan ayat-ayat al-Qur'an itu sendiri apabila kita melihat dengan jelas akan makna badan lebah dengan menganggap hanya madu lebah sahaja yang boleh menyembuhkan penyakit, rupa-rupanya propolis adalah bahagian TERBAIK dan TERHEBAT yang ada pada lebah dimana ianya adalah campuran air liur lebah yang luar biasa yang diciptakan oleh Allah buat umat manusia demi menyembuhkan 1001 macam penyakit .

Cobalah PropolisGold kerana telah terbukti membantu menyembuhkan manusia sejak dulu. Dan menyembuhkan penyakit kronik yang tidak dapat disembuhkan oleh obat-obat modern.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar